FAQ

FAQ

Bij Enlighted events vinden we kwaliteit, betrouwbaarheid en persoonlijkheid van de dienstverlening heel belangrijk en er wordt veel tijd en energie gestoken in het waarborgen van deze kenmerken. Daarnaast houden wij van duidelijkheid en dat is de reden dat wij de FAQ voor u op een rij zetten.


Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt dagelijks contact met ons opnemen tussen 9:00 en 21:00. Mochten wij tijdelijk niet in de gelegenheid zijn om u te woord te staan, dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld. Bij e-mail contact wordt uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoord. Dit zal maximaal 2 dagen duren.


Wat zijn de vervolgstappen na de bestelling?

Na de bestelling zal er contact met u worden opgenomen om uw wensen nader te bespreken en de opbouw- en afbouwdata te bespreken.
De producten worden op de gewenste locatie geleverd, geïnstalleerd en na het evenement weer opgehaald. U hoeft dus verder geen actie te ondernemen.
Na het evenement zal er worden geïnformeerd of alles naar uw wens in verlopen!